پیمان عشق

بازت ندانم از سر پیمان ما که بُرد

باز از نگین عهد تو رسم وفا که بُرد

چندین وفا که کرد چو من در هوای تو

وانگه ز دست هجر تو چندین جفا که بُرد

بگریست چشم ابر بَر احوال زارِ من

جز آه من به گوش وی این ماجرا که بُرد

گفتم لب تو را که دل من تو برده ای

گفتا کدام دل ، چه نشان ، کی ،کجا‌ ، که بُرد

سودا مَپز که آتش غم در دلِ تو نیست

ما را غم تو بُرد به سودا ، تو را که بُرد

توفیق عشق روی تو گنجیست تا که یافت
باز اتفاق وصل تو گوییست تا که بُرد

سعدی نه مَرد بازی شطرنج عشق توست

دستی به کام دل زِ سپهر بقا که بُرد

نظرات 1 + ارسال نظر
منتظر کوچک جمعه 20 آذر 1383 ساعت 19:04 http://zamzam69.blogsky.com

با سلام به تو ای دوست عزیز
اولین سالگرد تاسیس وبلاگ منتظر کوچک مبارک باد!!!!
نمی خوای بیایی تبریک بگی.منتظرم
به امید ظهور یار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد