دروغ

دروغ

 

هر کی میگه عاشق و بی قرارتم دروغه

هر لحظه با گریه در انتظارتم دروغه

هر کی میگه رفیقتم دشمن جونه

پیمونة محبتش ساغر خونه

هر کی میگه اسیر اون نگاهتم دروغه

تو لحظه ها خستگی پناهتم دروغه

هر کی برای گریه شونهاش پناهه

رُخش چو روز روشن و دلش سیاهه

رنج پیاپی مکش ای مهربون

مست دقایق مشو ای بی نشون

قدر دلِ غم زده ات را بدون

دست ارادت مده با هر کسی

عطر گُل یاس ندارد خصی

آخر قصّه به کجا می رسی

پردة جان کاه ظلمت را بسوزان

ای دلِ من شعلة آهت کجاست

جانم از تیرگیها برلب آمد
آسمانِ عُمر من ماهت کجاست

نظرات 2 + ارسال نظر
ایمان دوشنبه 17 اسفند 1383 ساعت 00:00 http://ximan.persianblog.com

سلام دوست عزیز ... با تمام حرفات موافقم ... عشق چیزی جز عذاب نیست ... به قول دکتر شریعتی (دوست داشتن از عشق برتر است) ... به وبلاگ من هم سر بزن ... موفق باشی ... بای

سرخ سه‌شنبه 2 فروردین 1384 ساعت 23:25 http://www.sorkh.blogsky.com

سلام. خوبی؟ عید نوروز مبارک. دوستت دارم و آرزوی خوشحالی تو رو در تمام زندگی می کنم. ضمناٌ بعضی چیزها هم دروغ نیست عزیزم.
یا علی مدد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد